FANDOM

Чат2
Чат — розширення Wiki Features, яке можуть підключити в кабінеті адміністратора адміни або бюрократи.

ОписРедагувати

Чат призначений для обміну миттєвими повідомленнями між учасниками вікі. Спілкуватися можна як у загальному чаті, так і відправляти приватні повідомлення окремим учасникам чату. Віконце для входу в чат розташоване в правій колонці на будь-якій сторінці вікі. Натисніть кнопку "Почати чат" або "Приєднатися до чату", якщо там вже є учасники, і чат відкриється в окремому вікні браузера. За чатом стежить модератор чату.

  • У чате не діє вікі-розмітка, але url-посилання таки працюють. Також в чаті можна встановити посилання з допомогу
  • Аноніми не можуть входити в чат.
  • Є можливість посилати учасникам чату особисті повідомлення. Фактично, це просто окремий чат, в якому можуть спілкуватися лише дві людини (якщо Ви не хочете, щоб Вам писали приватні повідомлення, їх можна відключити).
  • У чаті є особлива команда / me, що надає тексту особливий вид. Напишіть її перед вашим текстом і подивіться, що з цього вийде.

СмайлиРедагувати

У чат можна додавати смайлики, вводячи наведені нижче позначення. Адміністратор може змінити або додати нові смайлики на сторінці MediaWiki:Emoticons.