FANDOM

Бажаєте приєднатися?

На даний момент у нашій вікі створено 34 статті, і нам не завадила б Ваша допомога.
Останні редагування | Нові зображення | Активні користувачі | Категорії | Довідка | Шаблони

Вікі створена, як тестово-довідковий полігон для україномовних користувачів вікі-проектів.

Іст України Фон 01
Про що і для чого цей проект
  • Це спеціальний проект, в якому кожен бажаючий зможе провести тестування вікі-інструментів, описати результати і враження від них.
  • В проекті будуть подані також довідкові статті на інші вікі-проекти українською мовою.
  • На даний момент Ви можете отримати відповіді на питання щодо редагування і адміністрування вікі на проекті Вікі Довідка.
  • Побажання по статтям, які слід було б написати, можете залишати чи там, чи на цьому проекті, скажімо, на моїй сторінці обговорення Usik64 обговорення
  • Якщо Ви — починаючий адміністратор нової україномовної вікії, знайте: центральна вікі на сьогодні є лише російськомовна, проте україномовний хелпер на вікії є.
  • А, можливо, у Вас просто з'явився цікавий матеріал, який Ви тематично саме зараз не маєте куди приткнути. Теж робіть статтю тут. Буде відповідна тематична вікі — завжди легше перенести готову відредаговану статтю і перезавантажити готові зображення, аніж редагувати по-новій.

Потрібна консультація чи допомога?Редагувати

Ал 05 фавік

До Ваших послуг локальний адміністратор:

Usik64 обговорення

Будуть інші — допишем, познайомим.

Кому не затишно тут, може тренуватися на регіональному полігоні uk.test.wikia.com/wiki/. Там керує процесом =Wildream=|@fandom |talk. Він і допоможе, коли щось...

Випадкова вікі